Alla inlägg under mars 2007

Av cheris-one - 29 mars 2007 15:10

Va en sväng ner på city och kollade lite. Blev en snabb sväng, Johanna shoppade lite tunikor mm. Thea fick en väska med lite leksaker man kan ha nere i snadlådan.Själv hämtade jag ut mina efterlängtade AF1's.Morsan/farmor va förbi och fikade lite krämbullar som vi köpte med oss från Bakgården (Storgatan), sen gick hon till jobbet. Alla lediga dagar har varit otroligt mysiga. Vi har fått vara lediga tillsammans. Hittat på saker och bara ägnat oss åt varandra.Ska snart ner till centrat och handla till middagen.Tobbe ska komma förbi på lite käk.Blir nog lite 360 lir...Hola!TALIB KWELI FEAT. MOS DEF supreme

Av cheris-one - 26 mars 2007 20:33

Dagen har gått fort... 19.30TRICK DADDY tuck ya ice

Av cheris-one - 25 mars 2007 17:50

Upp 09.00 packade väskorna och fixade lite fika som vi tog med oss. For en sväng till Alnö badhus. Sällan man badar i badhus, är nu 3 år sedan. Är mer för havet.Men va hemma runt 13.00 Tog en promenad ner till Sibylla, där vi smällde i oss liten burgare. Det tar som bara den på kroppen att bada, helt slut! Så vi slog oss ner i sängen alla tre och slog på en DVDn. Nicke Nyfiken! Lillstumpan somnade på en gång.Sen kom Tobbe på besök,även han va med och badade. Men lite seg efter gårdagen, så lireade ut han på NHL-07 (360). UTKLASSNING!!! Eller vad säger du Tobbe? Hehe...Och nu har man smällt i sig lite våfflor, trots allt våffeldagen. Men man blir lätt mätt på 2-3 stycken.Måste säga att det har varit en riktigt underbart mysig dag i dag. Tack mina hjärtan!JACK JOHNSON upside down

Av cheris-one - 22 mars 2007 18:24

Tar mkt tid...Som vanligt har man spenderat halva dagen på jobbet.Men en dag kvar, sen lite krök på fredag. Hehe...Som vanligt är det inte tjejen på bilden som skrivit bloggen. Men en Mojito blir det nog för min del med.Så hojta när ni ser mig!Holaaa!ALEKS slappna av

Av cheris-one - 21 mars 2007 16:31

Nu känner man vårkännslorna strömma, bar backe, doften av "lera" och solen i ögonen. Har dock varit inne hela dagen och städat medans svärmor tog med Thea ut och lekte och fikade i lekparken. Tagit allt grundligt. Dammat, torkat, vädrat och dammsugit. Pust! Beställde ett par nya mjukbyxor, från märket Triple 5 Soul.Hade ett par när jag va 17-18. Saknat dom som bara den. Men såg dom i går på nätet, domär i cargomodell, fickor på benens sidor och bak på rumpan. Dragsko nere vid fötterna. Beställde ett par svarta i XXXL. Dom ska ju vara så att man ska kunna "bo" i dom. Hehe... Nä! Nu kommer svärfar från STHLM på besök.Holaaa!9TH WONDER so sinsurr

Av cheris-one - 20 mars 2007 19:25

Nu börjar köket ta form, kollat ut nytt kakel och ska se om vi finner golvet vi vill ha. Nya gardiner blev det idag. Johanna tog en tur med lillskruttet och väninnan Veronica ut till Birsta. Mötte upp dom och for hem från jobbet. Snart helg, men vad ska man hitta på? Kom gärna med förslag... JURASSIC 5 FEAT. NELLY FURTADO thin line

...

Av cheris-one - 18 mars 2007 23:52

Nu är "tankarna" i gång igen.Mår som...Finner ingen glädje.Vad vill jag? Vad gör jag?Vart ska jag?BRAND NEW the boy who blocked his own shot (acoustic)

Av cheris-one - 17 mars 2007 08:05

Är något som jag ofta har gått efter, och så fort jag vill ha något så köper jag det. Lite av min magkännsla säger att jag verkligen behöver det, men ibland när man väl kommer hem med det har man kommit på att man verkligen inte behövde det. Jag och Johanna åkte till Birsta i torsdags (15/3), för att kolla lite på småsaker vi skulle få lite nytta av. Två turer på IKEA, köpte en vas, kruka och lite krimskrams. Sen in på BOOM.Det första vi såg va en matgrupp, Bombay, 1 bord och 6 stolar. Fastnade riktigt för det båda två. Jag bara måste ha det tänkte jag. Så vi köpte det!Nästan så man kunde höra änglasång och såg en gloria runt det, där det stog i sitt hörn. Hehe...Otroligt nöjd med det, kommer bli lite ny färg och golv i köket som ska passa bordet. Kaffebrun vägg och lika så golvet i mörkt.Invigde det i går med en otroligt god middag, Johanna hade lagat fläskfilegryta med ris, korkat en flaska rött och lite tända ljus. Helgen kommer verkligen att bli lugn.Jobbar lör-sön. Så nu ska man bara slänga sig på bussen och börja sin helg. JUVENILE get ya hustle on

Presentation

Omröstning

Vilka av dessa kicks tror du kommer glänsa mest i sommar?
 Nike (Airforce One)
 Greedy Genius
 Bape

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards